Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

Austmarka BK
Invitasjon til bridgeturnering femtedag jul, tirsdag 29.des.
Tid: 11.00
Oppmøte og påmelding mellom kl. 10.00-10.30. Vi prøver å komme igang med
spilling ca. kl.11.00. Det blir mat ca. halvveis i turneringen.
OBS! Pizzan på Austmarka ligger ute for salg, derfor har vi flyttet turneringen
til ungdomslokalet på Magnor. Adresse: Skoleveien 18.
Alle er hjertelig velkommen!
Mvh Austmarka BK/ Eidskog BK
Kontakt for spørsmål.
Arne Jonny Svendby Per Oskar Bergersen.
Tlf: 62839373            Tlf: 62113080
Mob:47462985          Mob:40560790
Mail:jsvendby@online.no

Utgang ved begge bord


Det er bare to norske igjen i Nationals Fall, Tor Helness og Geir Helgemo. De har fått en trang start på finalen og faller nedover på resultatlista. Jeg har brukt overskriften før, men da har det handlet om at begge bord konkurrerer seg til utgang, gjerne i hver sin majorfarge. I runde 6 starta Geir med en stikkvisende 2kl-åpning og slapp ikke til NS. To beit. På det andre bordet meldte Multon inn en tynn 1NT og ble ble naturlig nok plassert i 3NT. Motparen tusta til motspillet og tok bare en beit. 0-1 for våre.

1-1
BAM handler ofte om de magiske ti poengene for å spille NT. Hjerter ut og mer hjerter når nord kom inn på ruterkongen i stikk to. +490 og gevinst.

Julebordsturnering 04.12.2015

Julebordsturnering ble vunnet av Ella Holm - Jan Steinar Mydland med 667. På de neste plassenen kom Rolf Lassen Lersbryggen - Roald Haugberg med 593 og Anne Lise Hesstvedt - Jens Holm med 531. Komplett resultatliste og spillestensiler under fanen "Resultater". Så må vi rette en takk til alle som bidro til et meget vellykket julebord med god mat i hyggelige omgivelser. TAKK.

Rekruttering og sponsing av nybegynnere

 GODT FOR REKRUTTERINGEN

 
Meld inn deres kursdeltakere som l-medlemmer i NBF – da slipper de kretskontingenten på kr 300  i inntil 2 år og de betaler bare en hundrelapp i året til NBF.
Vi minner også om at NBF Oslo sponser alle juniorer – vi ber om at eventuelle krav fra klubbene sendes Geir Olav på (geir@fuglem) så raskt som mulig etter årsskiftet.
 
Med vennlig hilsen
 
Styret i NBF Oslo

Generalforsamling og julebord

Det var 11 medlememr på generalforsamlingen.

Møtet tok årets underskudd til etterretning, og vedtok at premiering på klubbkveldene skal reduseres til ett flaxlodd pr person i vinnerparet.

Lag i divisjon, NM klubber og KM lag skal fortsatt betales av klubben.

Styret ble gjenvalgt.

Per Gunnar Forsaa ble valgt som ny revisor.

 

12 blide og fornøyde deltakere på julebordet.

 

Det ble spilt en turnering over 25 spill, vunnet av Bjørg og Per Gunnar. Se under Resultater.

En påfølgende lagturnering ble avsluttet etter 5 spill.

MP-treff 2015

Resultater:

Dag Par Puljer Vinnere Kommenterte spill
Mandag 312  30  Lars Arthur Johansen - Liv Marit Grude  Lenke
Tirsdag 400  38  Odd Harald Sundet - Geir Petter Moen  Lenke 
Onsdag 99  10  Jan Solmunde - Oddbjørn Sande  Lenke
Torsdag 395  38  Jørn Willy Hansen - Freddy Johansen  Lenke 


Årets MP-treff arrangeres fra mandag 7. desember til torsdag 10. desember. Det vil bli egne heat hver dag. Ta del i en hyggelig førjulstradisjon og delta med din klubb!

OBS: Den automatiske eposten som sendes ut med kortfiler sier at 24 spill teller, men i MP-treffet skal det spilles 27 spill. (Vi bruker samme påmeldingssystem)

Påmelding:
Påmelding til MP-treffet 2015 gjøres i år via det samme påmeldingsverktøyet som brukes for simultanturneringer. Etter å ha meldt seg på vil kortansvarlig (som legges inn før påmelding) motta kortfiler automatisk på epost, og turneringen avvikles som en vanlig simultanturnering. 

Bruksanvisning for påmelding

Klubber som ikke har tatt i bruk Ruter kan også delta, men må da sende inn navneliste og slipper til NBF i etterkant.

Det deles ut forbundspoeng og kretspoeng, og premier hver enkelt dag.
Startkontingenten er kr 60,- per spiller. 

Påmeldte klubber
 

Diverse dokumenter: (til klubber som ikke benytter Ruter)
Resultatskjema
Startliste mandag
Startliste tirsdag
Startliste onsdag
Startliste torsdag
5-bord Howell
Svans
Svanseplansjer

MP-treff 8.desember

 400 par deltok på landsbasis.

Steingrim og Dag ble best fra Sørreisa med 84-plass.

84. Steingrim - Dag 56,0%

89. Berit - Ingebrigt  55,8%

122. Otto - Kjell  53,8%

153. Jonny - Frank Ivar  52,7%

163. Svenn Hugo - Pål 52,4%

Betaling medlemskap og klippekort

Hei, nå er tiden for å betale medlemskontigent for 2016. Den totale kostnaden for klubben er økt til kr. 220 til NBF og kretsens avgift står uforandret til kr. 60. Likevel vil man med betaling for 31/12 kun bli belastet med kr. 200 for medlemskap 2016. Det er forslag inne å øke denne til kr. 250 i løpet av 2016. For å være sikker å kun betale kr. 200 må det være innbetalt innen 31/12 2015. Eventuell lisens kommer i tillegg.

De som ikke har betalt i løpet av 2015 vil bli slettet fra medlemsregisteret, det er ikke noe problem å bli opprettet etter årsskiftet.

Kasserer ønsker også at klippekort blir bestilt via innbetaling på Giro. Etter innbetaling vil man få klippekortet på førstkommende spillekveld

Det oppfordres å betale inn via giro til kontonr: 6005.06.55035