Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

Nils og Kjell tok fyrsteplassen i kveld.

Damenes mix i Kristiansand


spilles i dag, lørdag 5.desember.

Denne turneringa har et viktig sosialt aspekt og på startlista er det mange par som vanligvis ikke spiller turneringer. Det er selvsagt knving om hvert stikk, fordi ingen bridgeturneringer må bli slik at det ikke er viktig å vinne.

Jeg kommer tilbake med bilder og spill. LIVE RESULTATER kan du følge her.

_____________________________________________________________

Marit & Monica

Marit Zahl Jonassen - Monica Jonassen (ikke til stedet når bildet skulle taes) vant siste kveld av Juleturneringen. Dette var også MP-TREFFET. Vi gratulerer!

RESULTAT

Britt Anne Iversen vant i stor stil sammenlagt. Vi gratulerer!

RESULTAT-SAMMENLAGT

Resultatene fra mp-treffet vil komme ut på dagen i morgen. Nytt av året er at spillene vi har spilt er kommentert av en ekspert. Disse finner du her eller her.

Neste tirsdag er siste kveld før jul. Da spilles det singelturnering.

 

Resultater etter 2nd sesjon i Reisinger


RESULTATER

Tor og Geir på 9.plass, Erik og Steffen på 13.plass, mens Espen og Boye er på 25.plass.

Det er seks sesjoner totalt og jeg kan ikke se ut fra programmet hvordan sluttspillet er organisert. Tror ikke det er kvartfinaler, semifinaler og finale slik vi er vant med, men det kan kanskje noen fortelle?

______________________________________________________

Spillekveld 8 desember

Gratulerer med seieren til Per og John Olov foranThomas og Torolf
Neste tirsdag er det avslutning da starter vi klokken 1800
Hvis du ikke har meldt deg på må Dere kontakte Ellinor eller Endre før fredag.

Ny nyhetsartikkel

Sist i november ble det spilt ØYNA adventscup på Røra (Inderøy BK). Kretsturneringen ble vunnet av Geir Enge og Knut J Tuseth. Resultater

I romjula ble det spilt turneringer:

3.juledag: Verdal BK kl.15.00 (Klubbhuset på Verdal stadion)

Ole Chr. Nevermo og Geir Enge vant. Resultater 

4.juledag: Namsos BK kl.15.00

Pål Arne Mediå og Robert Althe vant. Resultater

5.juledag: Steinkjer BK kl.15.00 (Baker'n) - AVLYST!

6.juledag: Inderøy BK kl.15.00 (Inderøy ungdomsskole)

Ove Reidar Holmen og Tormod Daling vant. Resultater 

Namsos sin nyttårsturnering ble også dessverre avlyst grunnet lav påmelding.

Ny nyhetsartikkel

Open Office forsvarer ikke navnet sitt i dag heller , så sammenlagt resultatet lar vente på seg til jeg får adgang. Flott resultat av flere i kveld, best var Svein og John Ivar.

Snart nyttår. Medlems avgift før nyttår.

På tide med å få inn medlemspenger. Koster 300kr for medlem. Og 100 kr for de som er medlem i annen klubb. Settes på konto 3658 44 42896. Merk med fult navn .

Hilsen Egil Inge

Kasser.

 

Einar Lærum - Anne Foon best i den lokale pulja på Sande

Den lokale puljen i tirsdagsutgaven av MP-treffet 2015 ble vunnet av Einar Lærum – Anne Foon med 3 poengs seiersmargin ned til Erling Galleberg – Einar Nyork på 2. plass. Disse 2 parene var i en liten klasse for seg. Det var 13 poeng ned til Finn Erik Berg – Frank Indlagen som knep 3. plassen poenget foran Roger Olafsen – Vibeke Hellner på 4. Siste par over middels ble Jan Valstad – Robert Andreassen.  Trykk <<-- HER -->> for å komme til detaljene fra kveldens turnering.